Sunday, December 20, 2015

සිංහ-ලේ!

මට තියෙන්නෙ සිංහ -ලේ
හැබැයි එකෙක් දෙන්නෙක් දානවමයි ව-ලේ!
මට තියෙන්නෙ සිංහ -ලේ
හැබැයි බුදු බණත් දානව කැ-ලේ!
ඔව් අ-ලේ! මං බො-ලේ! ඉන්නේ තවමත් කැ-ලේ!


මට තියෙන්නෙ සිංහ -ලේ
හැබැයි බඳිනකොට බලනවමයි කු-ලේ!
මට තියෙන්නෙ සිංහ-ලේ
හැබැයි බැන්ඳට පස්සෙත් බලනව තියෙනව ද -ලේ!
ඔව් අ-ලේ! මං බො-ලේ! ඉන්නේ තවමත් කැ-ලේ!



මට තියෙන්නෙ සිංහ -ලේ
හැබැයි ගෑණු ටික යවනව අරාබියෙ වා-ලේ!
මට තියෙන්නෙ සිංහ-ලේ
හැබැයි පැටව් මැරෙනව හේතු නැතුවත් කැ-ලේ!
ඔව් අ-ලේ! මං බො-ලේ! ඉන්නේ තවමත් කැ-ලේ!


මට තියෙන්නෙ සිංහ-ලේ
හැබැයි පූසෙකුටවත් නගින්න දෙන්නේ නෑ වහ-ලේ!
මට තියෙන්නෙ සිංහ-ලේ
හැබැයි මම එල්ලෙන්නෙ නරින්ගෙ බෙල්-ලේ!
ඔව් අ-ලේ! මං බො-ලේ! ඉන්නෙ තවමත් කැ-ලේ!

.......... හා..........
අපි රැ-ළේ! එක රැ-ළේ! ඉන්නෙ තවමත් කැ-ලේ!
ලෙ..ලෙ...ලේ! ලෙ..ලෙ..ලේ! ඉන්නෙ තවමත් කැ-ලේ!

සිංහ-ලේ.... සිංහ-ලේ... ඉන්නෙ තවමත් කැ-ලේ!

Photo - https://internationalbookpromotion.files.wordpress.com/2014/09/dumb-things-2.jpg

1 comment:

  1. කෝ මේ [අ]විචාරක සිංහ ලේ කකියනවා මගේ ලේ

    ReplyDelete